Ulldecona participarà novament en la campanya “Barris Antics, molt per descobrir, molt per oferir”, que impulsa la Generalitat de Catalunya des de l’any 2011. Aquesta campanya pretén potenciar i dinamitzar el comerç urbà de proximitat en els nuclis antics per tal millorar-ne la qualitat de vida i la cohesió social. L’objectiu és recuperar la centralitat comercial dels nuclis històrics i el paper de referència que tenen. A nivell municipal la campanya està impulsada per l’Ajuntament i la Unió de Comerç d’Ulldecona.
L’acte de presentació a tot Catalunya es va fer la setmana passada a Barcelona i, en representació de l’Ajuntament d’Ulldecona, hi va assistir l’Alcaldessa, Núria Ventura, el regidor de comerç, Albert Palacios, i el tècnic de dinamització, Agus Juan-Camps.
Aquest any participen 33 municipis d’arreu del país durant tot el mes de juny. En el marc d’aquesta campanya, que porta el lema Comprar al barri té premi, aquests municipis repartiran 1.122 premis, valorats en 99.960 euros, entre els clients dels comerços adherits, degudament senyalitzats amb el cartell promocional. Per cada compra, el client rebrà una butlleta que l’habilitarà per participar en el sorteig d‘un premi principal que consisteix en experiències gastronòmiques, nits d’hotel, visites guiades, espectacles i productes típics de cadascun dels municipis participants en la campanya.