El mercat d’Ulldecona ha entrat al 2022 amb imatge identificativa. Coincidint amb la campanya de promoció de les compres impulsada pels propis paradistes del mercat durant Nadal i Reis, l’Ajuntament va encarregar la imatge a tres joves falduts, LLuc Roig, Kamel Jalloul i Enric Girona. Segons expliquen ells mateixos “ens havíem d’inspirar en l’essència del mercat i teníem clar que no havia de ser una cosa abstracta. Més aviat tot el contrari, havia de contenir elements significatius. És per això, que després de visitar i observar el mercat diversos divendres. Vam extreure un element bonic, curiós i únic del mercat d’Ulldecona; una rajola de la seva façana”. Així, aquest element ha servit com a font d’inspiració “per transformar-lo en silueta senzilla, fàcil d’entendre i relacionar-la amb el mercat. I, d’altra banda, una tipografia moderna i amb personalitat adaptada als temps que vivim, que funcionarà molt bé en digital i en format físic”.
El logotip identificatiu s’ha utilitzat ja per donar el tret de sortida a la campanya “Lo bo saps on trobar-ho”, per tal de promocionar les compres al mercat d’Ulldecona, obert tots els divendres tant en l’espai interior com en exterior. Segons reconeixen els dissenyadors, en aquest cas, per realitzar la cartelleria de la campanya “ser faldut ha sigut tot una avantatge, perquè ens hem inspirat en els records que teníem de ben petits del mercat, aquell lloc on els divendres els carrers que rodegen la plaça es transformen i tot sembla més immens”. El record va agafar forma i la imatge reflexa el moment en que “acompanyem la nostra mare, pare, iaio o iaia a comprar al mercat, on trobarem producte bo i fresc tots els divendres”.
La intenció de les diverses campanyes és promoure diverses propostes que contribueixen a la reactivació del mercat dels divendres a Ulldecona, que surt reforçat desprès dels mesos de pandèmia i de les restriccions de mobilitat, que han fet que els veïns i veïnes del municipis facin majoritàriament les seves compres al poble.