La consellera de Governació, Administracions Públiques i Habitatge, Meritxell Borràs, va presentar dijous passat a Barcelona la sisena edició de la campanya de dinamització del comerç en nuclis antics, Barris antics, molt per descobrir, molt per oferir, que enguany compta amb la participació de 2.352 botigues de 32 municipis. L’acte ha comptat amb la participació també de diversos alcaldes i alcaldesses dels municipis participants, entre elles la d’Ulldecona, Núria Ventura, acompanyada pel tècnic responsable de la campanya, Agus Joan-Camps
La Xarxa de Barris amb Projectes, formada per ajuntaments que impulsen plans de millora de barris, fa aquestes campanyes amb l’objectiu de potenciar i dinamitzar el comerç urbà de proximitat en els nuclis antics, per millorar la qualitat de vida i la cohesió social.
Els municipis participants són: Arbúcies, Balaguer, Besalú, Calafell, Caldes de Montbui, Centelles, Cervera, el Vendrell, Falset, Figueres, Hostalric, la Bisbal d’Empordà, la Pobla de Segur, la Selva del Camp, les Borges Blanques, l’Arboç, Llagostera, Lleida, Mediona, Mollerussa, Móra d’Ebre, Roda de Ter, Roses, Sant Hipòlit de Voltregà, Sant Quintí de Mediona, Solsona, Súria, Torelló, Tortosa, Ulldecona, Vic i Vilanova del Camí. Aquest mateix dimarts es farà la presentació específica a Ulldecona