El ple extraordinari celebrat ahir a la nit a l’Ajuntament d’Ulldecona va aprovar per unanimitat el reglament de la seu electrònica i l’ordenança del registre electrònic. D’aquesta manera, l’administració fa un pas més en el camí de facilitar l’accés als veïns i veïnes a la informació municipal a través de les xarxes de telecomunicacions així com també a diversos serveis de tramitació. Així mateix, el ple també va aprovar la relació de béns patrimonials i registre d’interessos dels càrrecs electes per a la seva inclusió al portal de transparència, a partir del proper mes de gener. D’aquesta manera es comença a donar compliment a la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern. L’àmbit de la transparència i participació és una de les prioritats de l’actual govern d’Ulldecona, segons ha informat en reiterades ocasions l’Alcaldessa del municipi, Núria Ventura. Així, el nou portal de transparència que es posarà en marxa en els propers mesos recollirà tota la informació establerta per la llei i, molt especialment, les retribucions, indemnitzacions i dietes, les activitats i els béns dels membres electes de l’Ajuntament.
La Seu electrònica de l’Ajuntament d’Ulldecona és l’adreça electrònica disponible per als ciutadans i les ciutadanes, a través de xarxes de telecomunicacions, mitjançant la qual l’Ajuntament difon informació i presta serveis. Podeu accedir-hi clicant aquí o directament des de la pàgina web www.ulldecona.cat