L’Ajuntament d’Ulldecona ha posat des d’avui a disposició de tots els veïns i veïnes del municipi un nou servei d’atenció ciutadana via whatsapp. Mitjançant el número 696934878 els interessats podran enviar missatges directes amb propostes, queixes, suggeriments o el que consideren oportú relacionat amb la gestió municipal. Els missatges seran contestats en un termini de temps màxim de tres dies. Aquest número no servirà per atendre trucades ni tampoc missatges urgents i/o emergències. En aquest cas, els telèfons d’atenció continuaran sent el general de l’Ajuntament, 977573034, o el de la Policia Local, 977573172.
Segons ha explicat l’Alcaldessa, Núria Ventura, amb aquest servei es pretén donar resposta «a peticions de veïns i veïnes que ens informen de coses diverses relacionades, sobretot, amb la via pública, com forats als carrers o voreres, alguna bombeta que no funciona, mobiliari trencat i qüestions semblants». D’aquesta manera, afegeix l’Alcaldessa, «estalviem desplaçaments a l’Ajuntament per qüestions majoritàriament menors i tothom pot donar avís directe amb facilitat i comoditat des de casa o des del carrer». Al mateix temps, Ventura ha recordat que els únics canals oficials de comunicació amb la institució que presideix, a part d’aquest nou que es posa en funcionament i de l’atenció directa, són via telèfon, correus electrònics i/o missatges directes al perfil de twitter o a la pàgina de facebook de l’Ajuntament d’Ulldecona. En cap cas, ni pàgines creades per particulars a facebook ni perfils personals fan aquesta funció de comunicació directa.