Dilluns passat, 7 de juliol a les 10h es va celebrar la quarta sessió del Seminari de Màrqueting Digital Avançat, organitzada pel Consell Comarcal del Montsià i amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Ulldecona.
Aquesta jornada, celebrada a l’Institut Manuel Sales i Ferré, girava entorn de la Logística i la gestió de pagaments online i va ser impartida per Montserrat Peñarroya, reconeguda consultora en màrqueting digital i que dirigeix el Seminari.
La sessió va comptar amb la presència d’unes 25 persones de diferents àmbits i orígens, però totes i tots interessats en ampliar els coneixements i poder-los aplicar en la seva activitat professional.
El seminari continua ara amb dos sessions al Mas de Barberans, els dies 16 de setembre i 24 d’octubre, sobre Campanyes de Publicitat en Google Adwords i Creació i gestió de butlletins digitals respectivament. La última sessió es celebrarà el 28 de novembre i s’anomena Internet Update, en ella els assistents es podran posar al dia sobre les darreres novetats d’internet relacionades amb el Màrqueting Digital i serà la millor forma d’acabar el seminari que durant 9 mesos ha servit per ampliar i aprofundir els coneixements de les nostres empreses en comerç electrònic i màrqueting a través de mitjans digitals.