L’alumnat de Grau Professional de l’Escola Municipal de Música d’Ulldecona Joan Nadal Girona ha estat guardonat amb el segon premi en la categoria “Entitats, institucions i altres” de la XIX edició del Premi Federico Mayor Zaragoza gràcies al curtmetratge “La música ens fa iguals”.
És el primer any que el centre participa en el prestigiós certamen, i ho ha fet aconseguint un destacat segon premi amb una proposta audiovisual basada en el lema “Conviure és respectar”. El video posa en valor la música com a llenguatge universal i eina d’inclusió, convivència i igualtat entre les persones.
Des de l’Escola Municipal de Música d’Ulldecona Joan Nadal Girona s’ha volgut destacar la il·lusió i el compromís de tot l’alumnat i professorat implicat en la iniciativa, així com la importància de treballar valors com el respecte, la convivència i la inclusió a través de l’art i la música.
El reconeixement suposa un important estímul per al centre i consolida la voluntat de continuar impulsant projectes educatius i culturals amb impacte social. En el lliurament del premi, l’alumnat ha estat acompanyat pel professor del projecte, Angel Miñana, la directora de l’EMMU, Mari Pau Medina, la presidenta de la Banda de Música, Mercè Pitarch, i la tinenta d’alcaldia de l’Ajuntament, Cati Brusca