

L’alcaldessa d’Ulldecona, Núria Ventura, i la regidora i alcaldessa del barri Castell, Eli Itarte, van visitar la setmana passada el parc de Bombers del municipi amb el seu cap Jordi Bort, i el cap de la regió d’emergències a les Terres de l’Ebre, Ricard Expósito.
Segons han explicat la visita respon a la necessitat de «conèixer la situació actual del parc, a l’inici de la campanya d’estiu, un període clau per garantir la seguretat i la resposta davant les emergències». A més, han mostrat la nostra satisfacció del consistori per la recent ampliació de la plantilla, que permet cobrir els torns amb normalitat. Un fet especialment destacat és la incorporació de diverses bomberes, un pas important cap a un servei més divers, plural i representatiu de la societat.