Per encàrrec de l’Ajuntament d’Ulldecona, l’empresa Pymeralia està realitzant un estudi sobre l’estat del comerç al municipi. El document, que analitzarà les fortalesses i les dificultats del comerç en aquest temps de covid-19 pretén ser el punt de sortida per a la planificació d’accions, nous projectes i campanyes de difusió de cara als propers mesos.
El passat mes de juliol, en una reunió entre el govern, representants de tots els grups municipals i diversos comerciants del municipi es va plantejar la possibilitat d’elaborar l’estudi per analitzar la situació actual i per tal de poder treballar en noves mesures d’impuls i promoció dels diversos establiments, de coordinació d’accions a nivell municipal, tant entre els mateixos comerços, com entre el sector i l’Ajuntament. El mes de setembre es va fer una nova trobada telemàtica per planificar accions concretes i iniciar la redacció de l’estudi i des de de finals d’octubre fins el proper divendres, 20 de novembre, per tal de recollir l’opinió de comerciants i clients, s’està elaborant una enquesta online, d’on s’extreuran les dades necessàries per a conèixer la situació actual. Es pot contestar clicant al següent enllaç: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfHXETOV0C7ylrfLhTcKrjusRTWCEMBfi_m0BjkiJ-TW8x2-w/viewform
L’actuació ha comptat amb el finançament de la Diputació de Tarragona a través de la convocatòria de concessió de subvencions per a la realització d’accions que fomentin la reactivació ocupacional i econòmica del Camp de Tarragona, les Terres de l’Ebre i el Baix Penedès derivada de la Covid-19.